ápr
12

 

Budapest- zuhogó eső. Valószínűleg az ország nagy részére elmondható még ugyanez. Kövezzenek meg érte, de nekem ilyenkor semmi kedvem sincs mozogni menni. Legszívesebben összekucorodnék a takaró alatt a kanapén, valami csokit majszolnék (keveset és 70 százalékosat) és buta sorozatokat néznék. Vagy a jóbarátokat egymilliomodszor is. Miért  nem csinàlnak már végre egy évad folytatást vagy egy mitörtént  az elmùlt 6 évben mozifilmet? Bezzeg a Szex és New York.
Visszatérve, vannak napok, amelyek egész egyszerűen szarok. Na nem az a típus vagyok, aki kesereg néhány csepp eső láttán, persze ettől még nem szeretem, inkább elviselem, és azt a pozitív oldalát nézem, hogy ettől lesz dús a fű és zöldek- virágosak a fák. Ennek ellenére ezeken a bizonyos napokon (nem pedig Azokon!) egyszerűen minden balul sül el. Például egy útfelújítás miatt (amelyen egyébként teremtett lélek sem dolgozik) másfél óra az út a munkahelyedre a szokásos fél helyett, amikor már elkéstél az első napirendi pontodról, örülsz a másodiknak, ami akkor pont elmarad, szervezhetsz mást, majd a bankautomata sem ad ki pénzt, pedig az sms szerint nagyonis eltűnt a számládról az összeg.
Egy ilyen nap után nem csoda, ha nem ment az edzés. Elmentem ugyan, de lélekben egész máshol voltam. Pedig amúgy imádom ezt az órát (dance), mert úgy érzem, hogy minden óra után rengeteget fejlődök, és ez nyilvánvalóan boldoggá tesz. De ma egyszerűen semmi sem volt jó. Ha kívülről néztem volna magam, akkor biztosan azt mondom, hogy na, ezt valaki kényszerítette, és most szegény halálra unja magát. Egyszerűen nem tudtam felülemelkedni a napomon, holott pont az lett volna az egyik cél, hogy elűzzem a saját sötét felhőimet, legalább egy órácskára. De hazajöttem edzésből és nem lettem jobban, amire még rátett egy lapáttal, hogy kaptam egy olyan gerinctelen e-mailt egy ismerőstől, amit annak ellenére is gusztustalannak tartok, hogy sok mindent kinéztem volna belőle ezelőtt is. Ezt nem is részletezem, a lényeg az, hogy naiv voltam, amikor azt feltételeztem, hogy más emberekben is van tartás és minimális tisztelet a másik iránt.
Mi a mai tanulságom? Az, hogy néha bármennyire is szarul van az ember, akkor is menjen el edzeni, mert a nap végén legalább azt mondhatja magának, hogy najó, azért tettem valamit ma. Míg ha otthon maradsz és csokit majszolsz, akkor a nap mérlege a plusz dekákon túl az, hogy beletespedtél aznap az önsajnálat mocsarába. Azt ugyan tudom, és napmintnap tapasztalom, hogy a sport és a mozgás alapjaiban változtatja meg az ember életét, de mégsem csodaszer, mert vannak dolgok amelyeket sajnos csak enyhíteni tud, véglegesen kikezelni nem. De még mindig sokkal pozitívabb hatással van az egyes emberek életére, mint bármely más ismert orvosság.  

 

 

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr481916381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annpnn 2010.04.12. 23:23:54

tuti megoldás: holnap menj olyan edzésre, ahol ütni is lehet, vagy csak püffölj bele néhányszor vmi párnába, mondván, hogy karizmot erősítesz :) tuti orvosság!..persze én azért ilyen napokon engedélyezném a csokigyógyítást is..:)

Flafi 2010.04.12. 23:36:33

Hát a helyzet Pécsen se volt más. Eső, eső, eső. A mi utcánk ismét úgy néz ki, mint, ha egy világháborús filmet forgatnának... Futni kint nem lehet. Ezért hát felcsörögtem havert és mentünk be terembe mászni, egész jól ment :) Nem is mondtam, hogy olyan a hely, hogy mellette nyomják a dance aerobikot, valami kengurus ugrálósat, meg úgy nagyjából mindent ami testmozgás. Ma megkóstoltam a teljes kiőrlésű korpás kenyeret, hát nem fogok ugrálni érte, de állítólag egészséges. Egyébként nincs mese, ha rossz az idő irány a terem!

Lady Fit 2010.04.12. 23:45:01

azt hiszem, hogy holnap bartánőzéssel kúrálom magam . az is jó, vagy nem?
flafi, akkor gondolom örültök az ugráló csajok látványának a srácokkal? a kengurus az a kangoo.... nem akarok senkit magamra haragítani, de én nagyon nem szeretem.

Flafi 2010.04.13. 00:19:31

@Lady Fit: Háttt még szép. Hát azért nem néznek ki rosszul a kangoo-sok, egyedül azt nem értem mi vesz rá egy srácot arra, hogy ott ugráljon szűk naciban.

Flafi 2010.04.13. 00:20:47

Tudom, hogy háttal nem kezdünk mondatot :)

Lady Fit 2010.04.13. 00:25:55

na igen, akik szeretik akangoot mást ki sem akarnak próbálni. meglátni, megszeretni, fanatikusnak lenni. Persze lehet hogy asrác szereti közelebbről szemlélni a csajokat, mint te.

tracy77 2010.04.14. 08:28:25

Sajnos úgy látszik az idöjárás nem javul a héten ,ilyenkor én a gőzt és a szaunát választom aztán alvás.
süti beállítások módosítása