már
1

Mielőtt elkezdeném sorolni az okokat, egy véletlen elütés miatt született szóvicc: aeribik :) . Kellő önkritika is kell ennek leírásához, két fronton is, mert feltehetően nem sokan értékelik ezt a fajta humort. Szóval a kérdésre visszatérve, amit a címben feltettem magamnak, és ami feltehetőleg számtalanszor elhangzik majd az elkövetkezendő egy évben, lévén, hogy jövő héten kezdem a képzést. Most 24 éves vagyok, mire elvégzem 25. Szóval most így belegondolva már lehet, hogy kicsit túlkoros is. Meg is kérdeztem telefonon, hogy milyen a korösszetétel, de sajnos nem kaptam erre választ. Miért döntöttem úgy mégis, hogy diplomaszerzés közepette és munka mellett belevetem magam még ebbe is? Nem, nem talált, nem a túl sok szabadidő a problémám, hanem sokkal inkább az, hogy szeretem az egészséget, szeretném megőrizni, és szeretnék segíteni másoknak is ebben. Azt sajnos nem állíthatom, hogy ezért valóban mindent meg is teszek, de mindenestre igyekszem a saját határaimon belül. Szóval most a legfőbb célom az, hogy jobban megismerjem, hogyan tehetek többet magamért, és hogyan segíthetek másoknak is ebben. Mert az évek során rájöttem, hogy mindig én vagyok az, akitől tanácsot kérnek az ismerősök, ha arról van szó, hogy mit kellene edzeni, hogyan kellene lefogyni, mit lehet enni. Ezért is gondolom úgy, hogy hatással vagyok az emberekre, hallgatnak rám, ezért fontos, hogy kihasználjam ezt az adottságomat, példát mutassak és az egészséges életmód élharcosa legyek, az edzői képesítés által hivatalosan is, nem csak hobbiszinten.

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr281801405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annpnn 2010.03.18. 00:13:24

aeribik! felejthetetlen, elszólás gyűjteménybe vele! :)

Lady Fit 2010.03.19. 11:55:51

Még jó, hogy nem voltam fáradt, amikor ezt írtam :)

aerobikzona · http://aerobikzona.hu 2010.04.27. 10:19:53

Én 29 évesen, egy gyerkőccel, munka mellett kezdtem, ugyanott ahol Te most, csak egy évvel korábban. :))

Lady Fit 2010.04.27. 13:33:54

hajrá iwi! és éljenek a lelkes aerobikoscsajok! az anyuciknak pedig külön tisztelet, hogy ebben a szellemben nő fel a következő generáció!
süti beállítások módosítása