júl
14

Ilyen a box

| Szerző: Lady Fit | 5:19 pm


Na igen, kánikula, beestem egy egy thai -bo aerobik órára. Gondoltam én, hogy majd jó lesz, elvégre májusban egy Tatarek Rezső iron-box órát is kibírtam, de nem, nem így történt. 20 perc után csillagokat láttam, szédültem, majd le kellett ülnöm. Ennyire kemény, hosszú ideig magas pulzusszámon pörgetett órán még nem jártam. Mint minden kínzásnak, ennek is megvolt az eredménye, ma alig bírom emelni a lábam és a karom. És annyira csatakos lett a hajam, hogy meg kellett mosnom. Node ez van, a jó alakért és a kicsit (sokkal!) jobb állóképességért mindent, meglátjuk mi lesz. Ja, és nem ettem édességet egész nap. Ez már valami. Persze, ma egy Kinder tejszelet azért bekerült az étrendembe, de ennyi jár.

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr301246186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása