már
24

Nő, vagyok, így azt hiszem nem tehetek róla, genetikailag kódolva van, szeretek öltözködni. Miután edzőpalánta vagyok, így a mozgós- edzős ruhatáramat is bővítésre ítéltem, természetesen csak azért, hogy jobban menjen a munka. Az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy cipőt kellett vennem eredtileg, mert a reebokom az reebok,   vagyis nem megy a nike ruhàkhoz, a Nike cipőm pedig rettenet kényelmetlen. Igaz, ezutóbbi nem kifejezetten aerobik, hanem box training, de van benne trx guard, szóval jól kellene teljesítenie, de valamiért mégsem jó. Az okot már nem is keresem.  Ezen információk hàtterében kizaràndokoltam a megfizethető sportuházat honi mekkàjàba, vagyis a törökbálinti outletkomplexumba. Tettem ezt azután, hogy a pesti belvárosi  "nagyleárazàsokban" sehol sem volt már méret. Az már nyilvánvaló,  hogy nike fan vagyok, ezért most is oda vettem az irányt és nagy-  nagy szerencsétlenségemre két cipőt is találtam. Mert magamban már régóta ùgy gondoltam, hogy két pár edzős cipő ideális,  hiszen kell egy fehér és egy sötét, és kell egy tàncos és egy nem tàncos pipellő. Így esett hogy 26 000 forintért egy fehér  táncos és egy ezüst -pink training cipőt dobtam a kosárba. Hozzáteszem, egy hétre rá egy most meg nem nevezett Nike márkaüzletben megtaláltam az egyiket 25 000 Ft-ért, és a tavaly ősszel 15 000-ért vásárolt futócipőmet 27 000-ért. Szóval ez is egy jó példa arra, hogy tessék mindig körülnézni! Ez az ezüst/ szürke pink kombó ùgy egy éve a mániám, ilyen a táskàm, a futócipőm, a csuklószorítóm, a tréningruhám, ha egy ilyen lànyt làttok, akkor valószínű, hogy  én vagyok az az idióta. És most làtom, hogy a telefonom hàtlapja is ilyen. Hàt igen, azt mondjàk, egy edzőnek legyen sajàt egyénisége.... Az már biztos, hogy engem a színösszetél miatt könnyű kiszùrni. Ha már ott voltam az üzletben vettem még 3 felsőt és egy 3/4-es gatyàt is, és az egész, cipőstül - mindenestől nem volt 50 000 Ft. Így szeretek én vàsàrolni! Most őszintén, érdemes az ùj kollekció topját 12 000- ért megvenni? Most azt hiszem elégedett vagyok a ruhatàrammal. No, azért bővíteni még lehet :) mondjuk ezzel

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr741841753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tracy77 2010.03.29. 10:45:40

Érdemes körülnézni a plázákban is .Most pl a Duna Plaza Nike store-ban minden féláron! Futás mert nagyon fogy a készlet!

Lady Fit 2010.03.30. 22:14:14

na, én már nem is merek arra menni :) de köszi a tippet

annpnn 2010.03.30. 23:05:42

ez de szép..sajnálnám szétnyúzni :)

Lady Fit 2010.03.30. 23:15:45

Jóga, bodyart, pilates, stretching... oda épp ideális :)

annpnn 2010.04.08. 00:16:13

én ezeken is nyúzok :)
földön fetrengés, nyújtás, izzadás, stb...megérdemli ez a póló ezeket??? ;)

Lady Fit 2010.04.09. 23:20:14

érdemli vagy sem, Te megérdemled a jó pólót:) és lássuk be, ha az ember szeret vásárolni, úgy még lelkiismeretfurdallása sincs akkora, ha elnyűtt póló helyett shoppingol újat. Ugye?
süti beállítások módosítása