már
18

 

Na igen, ezt én is mondtam már párszor, és ha annyi egyforintosom lenne, ahányszor ezt hallottam, akkor a Karib- tengeren írnám most ezt a blogot a tavasz- kerülő Budapest helyett. Igenám, de holnap, a kitűzött napon biztosan kapok egy defektet, egy jutányos színházjegyet, még 2 óra munkát, vagy egyszerűen csak egy náthát, ami visszavet további minimum egy hétre. Mert elvégre milyen motivációm lenne?
 
Vastag nem vagyok, inni nem iszom, dohányozni sem dohányzom, max a hátam fájdogál néha, mivel ülök egész nap, de ez talán már- már normális. Ez csak egy típus a sok kifogáskereső közül, de mégis jellemző, hogy amíg az embernek nincs érezhető panasza, problémája, addig nem keres megoldást, nem fordul orvoshoz, etc. Minek is menjek bohóckodni az edzőterembe, amikor sokkal hasznosabban is el lehetne tölteni az időt. Más kérdés, hogy az a hasznos dolog feltehetőleg a Született feleségek  non-stop lesz. Az nyilvánvaló, hogy mindenkinek rangsorolnia kell a dolgait, de ha nem tudja, hogy egy – egy dolognak mekkora az értéke ebben a piramisban, hihetetlenül nagy szerepe lenne a nevelésnek, az edukációnak és, amit most ki szeretnék emelni: a barátoknak, a környezetnek.
Az egész postot az indította el, hogy az egyik barátnőmtől kaptam egy köszönőlevelet, amiért annyit csesztettem azzal, hogy menjen el végre edzeni. Hozzáteszem, én nem éreztem, hogy valóban sokat csesztettem volna, átlagos gyakoriságú basztatásnak nevezném, ami azzal zárult, hogy vettem neki egy bérletet. És láss csodát, ennek már három hónapja, heti legalább 3- szor jár edzeni. Azt ugyan nem tudhatom, hogy meddig tart ez a lendület, de ha csak egy évig is, akkor is sokat tett az egészségéért ezzel az egy évvel, és statisztikákat nem tudok, de bízom benne, hogy egy évvel meg is hosszabbította az életét.
 
Hogyan vedd rá magad, hogy a holnap, valóban holnap legyen:
1, Hozz magaddal még egy embert! Vonj be még valakit, akivel közös programként mész el edzeni. Ha ő lemondja, Téged mégse tántorítson el, MENJ EL EDZENI!
2, Csak csajoknak: Motiváld magad! Nemsokára itt vannak a Glamour napok, használd ki a kuponokat és lepd meg magad egy csajos edzőcuccal/, amit felavathatsz az edzésen. Nálam nagyon be szokott válni :)
3, Oszd be a héten előre, hogy melyik napokon mész el edzeni, mert ha csak ad hoc módon akarod beiktatni, akkor tuti, hogy két hét múlva talán egyszer elmész, és utána 100%, hogy soha többet.
4, Gondolkozz, biztosan van a naptáradban egy olyan időpont, egy nyári esküvő vagy egy osztálytalálkozó, amire majd jól kell, hogy kinézz. Hogy ne valami kéthetes csodadiétát kelljen majd az esemény előtt sos-ben végigkínlódni, tervezz előre, mert néhány hónap mozgás is csodás dolgokat művelhet, az önbizalmaddal is.
5, Van pasid, nincs pasid? Ebből a szempontból lényegtelen, emeld fel a segged kisanyám, és szaladj mozogni kicsit, mert bár szeretjük azt hinni, hogy a szép lelkünkért imádnak bennünket, azért azt is jól tudjuk, hogy kedvelik a feszes idomokat is. De természetesen ugyanezt várjuk tőletek is FIÚK, a szöveget ismerjük, hogy a sörhas olyan férfias, de 10 nőből tutira 7 jobban gerjed az egészségesen kisportolt pasikra.
 
Ti hogyan veszitek rá magatokat az edzésre?
 
 

 

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr651848683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annpnn 2010.03.19. 17:10:59

igen-igen, bevallom, én vagyok a "csesztetett" alany...és milyen boldog alany! a lendület akkora, hogy most már csak heti 1-2 napot hagyok ki, ezen a héten csak betegség miatt nem mentem. és bár mondogattam magamnak, hogy mennyire hiányzik a mozgás, de akkor jöttem csak rá igazán, amikor már tényleg ott voltam a teremben és éreztem a hatást, azt az édes fáradtságot, vagy azt a kellemes elgémberedést a lábamban, amiről tudom, hogy na! ma tényleg csináltam valamit! ráadásul most, hogy kisütött a nap, gyalog mentem a teremig + vissza (kb. 20 perc), közben jó kis zenéket hallgattam és rég éreztem ilyen elégedettséget és nyugalmat. szóval köszi Lady a "nyúzásért", ami nem is volt nyúzás, de kellett az induláshoz!
és hogy mi motivál még? pl. a Balatonsound :) Fürdőruciban, kockás hassal az igazi!:) DE! fiatal nőként szerintem fontos motiváció, hogy a terhességre és a szülésre akár már évekkel előtte készítsük a testünket, hogy a majdani kisember egészséges és erős, biztos "környezetben" nőjjön és a lehető legoptimálisabban jöjjön világra...ne felejtsük el, hogy pl. az erős hasizmok tartják a gyenge méhfalat is!
ami viszont nem motiváció, sokkal inkább önmagáért élvezetes, az edzés közbeni zenehallgatás. ráadásul a jól megválasztott zenével még stimulálhatjuk is magunkat, ma én is ezt tettem okos kis mp3 lejátszómmal és sokkal intenzívebben dolgoztam, mint anélkül.
holnapra pedig már fel is iratkoztam pilatesre, úgyhogy a holnap tényleg holnap lesz! :)

Lady Fit 2010.03.19. 17:26:10

huh, ez lesz az első pilates?
a zenével meg vigyázz, mert hajlamos az ember gyorsabb tempójjú zenére túlhajtani magát, és az sem jó, ha túl magas pulzusszámon dolgozol.

annpnn 2010.03.20. 20:44:56

@Lady Fit: nem, nem első, csak a héten első...holnap pedig gerinctorna...ez a hétvége úgy látszik a szép tartásra "gyúr" :)
süti beállítások módosítása