júl
14

Spinning

| Szerző: Lady Fit | 4:02 pm

Múlt héten életem első (remélem nem utolsó) spinning óráján is résztvettem. Mivel az elmúlt másfél évben csak hébe-hóba láttam edzőtermet, annyira nem bizonyult túl jó választásnak ez az óratípus, mindenesetre az edző kedves volt, rögtön kiszúrt, hogy nem vagyok bennfentes, odajött és segített beállítani a kerékpáromat. Minden szép és jó lett volna, ha fél óra után nem görcsöl be a vádlim és a talpam. Természetesen egyszerre. 10 perc pihenés és önmasszírozás után visszaültem és nyugdíjas nagymamám tempójában tekertem végig az órát. Ez persze biztosan egy élvezetes és mazochista sport, mert a többiek reakcióiból úgy tűnt, hogy élvezik az izzasztó fedett biciklitúrát, úgyhogy miután én is vizespólósan távoztam úgy döntöttem kap még nálam esélyt. Persze előtte négy szem Magne B6-ot magamhoz veszek, biztos, ami biztos.

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr831246005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása