máj
6

 

Csakhogy kicsit elszakadjak az évfolyamdolgozatomtól.... gondoltam írok egy kicsit a FitBalance- ról. Alapvetően szeretem ezt a rendezvényt, aki már korábban is olvasott, az tudhatja, ezért most is izgatottan vártam a vasárnap reggelt. Más kérdés, hogy végül valami egészen más idegeskedés miatt nem tudtam aludni, de ez most nem téma, a lényeg, hogy végül senkinek sem esett baja, én meg ugyan kissé frusztráltan, de még mindig repesve mentem reggel edzeni.

Jó sportember lévén vittem magammal még egy embert, vagyis meggyőztem a kevesebbet sportoló (főképp jógázó és pilatesező) barátnőmet, hogy jöjjön velem egész napos edzésre. A rendezvényről: minden rendben ment, ugyan a hostessek az elején nem tudtak útbaigazítani, de mire elkezdődtek a programok, addigra ők is képben lettek, szóval ez nem okozott fennakadást, odaértünk, ahová kellett. A kisteremben, ami most azt hiszem BioTech wellness volt Belme Dóri óráján kezdtünk, ami, hogy is fogalmazzak szépen, megosztotta a társaságot, ennek eredményeképp kb. a fele társaság maradt ott az óra végéig. Maradtam, mert az első óráról mégsem akartam menni, valószínű, hogy túl korán volt nekem és másoknak is a kora reggeli hip- hophoz, amiről utólagos érdeklődés után kiderült, hogy a hozzám hasonló fanyalgók szívéhez sem túl közeli műfaj. Az viszont ennél komolyabb gond volt, hogy túl alacsony a színpad, így nem láttuk Dóri lábát, ami persze nem vitt előre abban, hogy jobban tudjam követni a koreográfiát. Egyszer azért majd megnézem milyen órát tart, mert állítólag nagyon jó.

Pezsdítőbb élmény volt viszont ezt követően Kiss Gábor és Szőke Csabi afrodance- e, a srácok eszméletlenül jól rázták, és igazi partyhangulatot varázsoltak az arénába, de itt meg kell jegyeznem, hogy az első sorban felfedeztem az Oxygen Újpest teremedzőjét, Asiama Evelynt, aki olyan jól nyomta, hogy legszívesebben megálltam volna nézni, ahelyett, hogy mozgok. No mindegyis. Utána Rita és Balázs következett, hozták a szokásos jó formájukat, a zene is jó volt, Dave Grand keverte. Ha mér zene, akkor pedig hang: nem volt jó a hangosítás. Remélem legközelebb javítanak rajta, mert voltak pontok, amikor az elviselhetőség határát súrolta. Három óra után úgy döntöttem ebédelek, azonban az ebédszünetem kicsit elhúzódott, körbenéztem, vérnyomást, vércukrot, BMI- t néztem, szóval ellustálkodtam két órát, így már csak Jazzy órája maradt számomra, ami nem tudom miért, de nem hozott már lázba, és nem is tetszett a kori, persze ez a stílus számomra teljesen ismeretlen is volt. Béres Szandi órája pedig már nem is érdekelt, csak a kispadról szemléltem, de ismét meg kellett állapítanom, hogy lehet valaki a világ legkedvesebb embere (Szandi) attól függetlenül nem tetszik az órája. Ez van ugyebár, mindenki előbb – utóbb megtalálja a számára legmegfelelőbb edző(ke)t. Viszont a levezetés, az utolsó óra, a BodyArt, naggyon jó volt. Ez volt a negyedik BodyArt órám, és azt hiszem kezdek rászokni, már most attól félek komoly függőséget okoz. De erről majd később, és külön postban, mert azt érdemel. Most pedig, hogy kihevertem a FitBalance-t, készülök a többi aerobikos megmozdulásra, amiből sajnos azt kell eldöntenem, hogy melyikre menjek, mert hál' istennek mozgós programokból dömping lesz nyár elején.

 

UI.: Ami külön jó volt: ott volt az iwis csipet- csapat is! :)

 

 

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr51980335

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: excel vba training london 2019.01.08. 03:30:06

Abbyy finereader 12 ключ активации форум - lobargapa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása