aug
4

Az edzés

| Szerző: Lady Fit | 4:26 pm

Az edzés csupa öröm, gondolná a laikus, és van, aki ténylegesen fel is adja, amikor nem azt kapja, amit várt. Jártam már én is ebben a cipőben, és találkoztam hasonló csajokkal is, akik félóra után úgy döntöttek, az aerobik nem az ő műfajuk. Persze lehet az ember lusta, éppenséggel a kitartás sem mindenki erénye, de két szempontból is vizsgálhatjuk az eseményeket.
Feladom, nem megy:  Ismerős mondat, első step óra közepén, első spinning óra első tíz perce után. Kimegyek, nem érdekes, úgysem figyel senki, az edzőnek beadom, hogy rosszul vagyok, így ő is javallja, hogy üljek le, pihenjek, igyak valamit. És nem gondolok többet az aerobikra. Ha valaki legközelebb megkérdezi, hogy miért a kondiban emelgetek, akkor azt mondom, nem jött be az aerobik. Vagyis dehogynem jött be – gondolom magamban -  csodálattal bámulom a csajokat, ahogy végigpörgik az órát, és talán utána még egyet. De nekem nincs állóképességem. Vagyis egy fenét nincs, csak éppen nem jó. Fejleszthető, nade ki győzi azt kivárni, én csak azt látom, hogy félóránál meg kell  állni összeszedni magam, és kapkodni az elveszettnek hitt levegő után. Elvesztem, feladom, nem megy ez nekem, ezt nem nekem találták ki. Talán egy másik életben.
Azért is megcsinálom: Ha törik, ha szakad, végigugrálok egy egész órát. Ma nem jött össze, de talán majd jövő héten. Az lesz a napja, és utána már minden könnyebb lesz. Uh, de bonyolult ez a koreográfia, most akkor balra mit és cha- cha meg mambo, mivan? Ez valami másik tánc lehet, eltévesztettem az ajtót. Ah, mégsem, világosít fel a tanár, az egyetlen ami téves, azok a lépéseim. Öööö, tudod egyedi koreográfia, nem bírom jól az irányítást. Elviccelem a kérdést, pedig véresen komoly, az egésznapos hajtás után eléggé nehezen birkózom meg a lépéskombinációk memorizálásával. Azonban meglepetésemre a 3. óra után már minden jobban megy. A tökéletes azért még mindig nem a legjobb szó rá, de megyeget, és már extra idiótának sem érzem magam, aki azt se tudja hová tegye a lábát. Jó-jó, az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy a kezeimet még egyelőre hanyagolom. Majd ha jól megy a láb.
 

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr181288588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása