júl
14

A kezdetek

| Szerző: Lady Fit | 3:13 pm

Úgy döntöttem, hogy mától megváltozom. Persze nem nagyon, nem történt semmi drasztikus az életemben, nincs új pasi és a kapuzárási pánik sem fenyeget. Egész egyszerűen elegem lett. Elegem lett abból, hogy vannak napok, amikor nem szeretek tükörbe nézni, és épp ezért úgy érzem egy ruhám sem áll jól. Ismerős? Talán egy jó smink feldob és akkor mehetek dolgozni.Persze kell még egy magassarkú is, hogy teljes legyen a siker. Ez persze nem állapot, mert magamat kell rendbetennem. Három hete kis lépéssel kezdtem, a szintetikusról áttértem a bioarcápolásra. Persze nem ítélem el a "nagy francia gyártókat", de tény, hogy a bőröm ezerszer simább,és a múlt héten egy üveg bor vásárlásakor a Corában megkérdezték hány éves vagyok. Ezen annyira meglepődtem, hogy azon túl, hogy le sem esett miért kérdezheti, lefagytam és hosszú másodpercek teltek el mire tudtam válaszolni. Az eladónő lassú reakcióidőmet látva második tesztért kiáltott, megkérdezte hányban születtem, és végül még a személyimet is elkérte. Na igen,amikor a gyerekek már csókolomoznak és mégis történik egy ilyen, az szerintem felérhet egy botox-kezeléssel.

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr381245909

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: where to sell ipod classic 2018.09.20. 23:08:07

Free essay on career goals - naipajr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása