aug
25

Félretenném az agyamat

| Szerző: Lady Fit | 10:29 pm

Az egésznapos meló és stressz a lelket is kihajtja az emberből, és este bizony- bizony jól esik az edzés, amikor az összes hülyeséget félreteszem és kihajtam/kitáncolom magamból minden bosszúságomat. Sokszor viszont úgy érzem, hogy nem tudom kikapcsolni az agyamat, így nem megy a koreográfia, nem tudom emelni a lábam, és a fél sorozatnál elegem van a hasizom gyakorlatokból. Úgy is érzem magam, mint valami hisztis kisgyerek, egyre rosszabbul megy, pedig legbelül arra gondolok, hogy basszus, egész nap erre vártam, és most mégsem megy. Közben ostorozom magam, és egyre rosszabb az egész. Edzés után nem a szokásos eufória, hanem a levertség lesz úrrá rajtam, és újra magamat hibáztatom, hogy elcsesztem egy valójában jó órát. A saját hangulatom gyilkosa vagyok. Az meg a másik, hogy tutira észreveszi ezt rajtam az edző, és ő meg aztán honnan tudja, hogy most beteg vagyok, vele vagyok elégedetlen, vagy csak szar napom volt.

De mit csináljak? Hogyan lőjem ki az agyam? Ilyen napokon csak futni menjek? Vagy ahhoz is csak fáradtnak érezném magam? Lehet, hogy ilyenkor jobb ha hazamegyek és veszek egy jó kis fürdőt egy nyugis könyvvel? Komolyan nem tudom mi a legjobb megoldás. Az is igaz, hogy most itthon vagyok, végre van időm újra blogolni, és ez azért feldob egy kicsit :) Ha már nem sportoltam ma rendesen, akkor legalább írok róla.

Bookmark and Share

A bejegyzés trackback címe:

https://bfit.blog.hu/api/trackback/id/tr302247989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szöszkeboszi · http://pilates.blog.hu 2010.08.25. 23:01:33

Szerintem van, amikor szégyentelenül pihenni kell. (Ha megengeded, figyelmedbe ajánlom, hogy pont erről írtam kicsit korábban a nyáron: pilates.blog.hu/2010/07/18/neha_sarah_connor_is_megpihen_kicsit )

Lady Fit 2010.08.25. 23:07:38

igazad van, de amikor úgy érzed, hogy ez most feldobna, és azért mégy hogy lazíts? :) mert persze nekem is vannak olyan napjaim amikor nem is akarok edzeni, mert tudom, hogy csak ártana, mint használna. A túledzés ugyanolyan veszélyes, mint a túlhajtás a melóban, vagy épp a nemalvás.

Flafi 2010.08.26. 00:01:20

Próbálj ki valami olyan sportot, ami nem úgy kíván agymunkát, mint mondjuk koreográfia megjegyzés :) Falmászás :) Engem semmi nem tud jobban kirángatni a való világból.

Lady Fit 2010.08.26. 00:05:32

ma a falról is leestem volna, egyszerűen nem tudtam kocentrálni :) ha búvárkodtam volna, elfelejtettem volna levegőt venni :)

Flafi 2010.08.26. 00:10:23

Akkor viszont tényleg add meg magad és pihi :)

Lady Fit 2010.08.26. 00:12:20

najó, laptop becsuk :)

lilakávé · http://www.nokmozgasban.com/ 2010.08.26. 21:46:24

Szia!
Megkaptam a mailedet de szerintem nem ment el a válasz.
Van egy elképzelésem... megírnám.De hova?? :)

Lady Fit 2010.08.26. 22:27:25

szia!: ladyfitnet@gmail.com

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.08.27. 08:35:15

Pont ezen gondolkodtam mostanában! Amikor tényleg kerülget a túledzés, akkor minden szégyenérzet nélkül pihenek egy jót, de amikor tudom, hogy testileg bírnom kéne, csak agyilag nem vagyok ott, akkor eléggé zavar, hogy mi az, hogy nem vagyok képes egy 20 perces kis edzésre sem?!? Nem sokára írok is erről egy blogbejegyzést.
süti beállítások módosítása